Datos personales/Dades personals

lunes, 6 de agosto de 2007

Ilustra la calle

Para todos aquellos que me conocéis, y a los que mi elegido destierro en este confín del mundo os ha llevado a perderme la pista, tal vez os sorprenda el estilo gráfico de las primeras entradas de este blog.

Debéis saber que son experimentos puntuales alentados por la influencia de la rica iconografía polinesia a la que, por otra parte, no se parece en absoluto. Apenas finalice el actual proyecto, regresaré sin dudarlo un instante al estilo que me popularizó en los primeros ochenta.

Recupero aquí uno de los logotipos de la empresa que, si la memoria no me traiciona, allá por el 2007, sirvió también como postal dentro de la colección que
APIV editó bajo el título de “Ilustra la calle”.



Per a tots aquells que en coneixeu i als que el meu elegit exili a aquest confí del món us ha portat a perdre’m la pista, tal vegada us agafi de sorpresa l’estil gràfic de les primeres entrades d’aquest blog.

Deveu conèixer que son experiments puntuals encoratjats per la influència de la rica iconografia polinèsia a la que, per altra part, no es sembla en absolut. A penes finalitzi l’actual projecte, tornaré sense dubtar un instant a l’estil que em popularitzà als llunyans vuitanta.

Recupero ací uns del logotips de l’empresa que, si la memòria no em traís, allà pel 2007, aprofità també com a postal dintre de la col·lecció que
APIV edità sota el títol de “Il·lustra el carrer”.

miércoles, 1 de agosto de 2007

Mercenario escandinavo

Una leve avería en pleno vuelo. Un regreso accidentado a la base. Y mientras "Aspas" le echa un vistazo al motor, aprovecho para colgar la siguiente entrada en este juguete que ha caído en mis manos.


Vinculado de nuevo a ese Siglo XIII que ya creo haber vivido, aquí va una de las propuestas de vestuario. En este caso concreto recrea un mercenario del norte de Europa.


Sí, lo sé, algo del "300" de Miller sí hay.




Una lleu avaria en ple vol. Un retorn accidentat a la base. I mentre “Aspas” li fa una ullada al motor, aprofito per a penjar la següent entrada a aquesta joguina que ha caigut a les meves mans.

Amb vincle amb aquest segle XIII que ja sembla he viscut, aquí va una de les propostes de vestuari. En aquest cas concret recrea un mercenari del Nord d’Europa.

Sí, ho sé, alguna cosa del “
3oo” de Miller sí hi ha.