Datos personales/Dades personals

lunes, 21 de febrero de 2011

Sin apenas pisar tierra

Morocco's Dream. Blues Bar Fábula (2011)

Centro Comercial Gran Turia (2011)

Centro Comercial Gran Turia (2011)

Valencia 2011


Valencia 2011
Mowgli & Baloo
Dos semanas locas. Con continuos vuelos en busca de posibles misiones. Con retazos de viejas aventuras aquí y allá, para disfrute de los seguidores de The Company. Con idas y venidas, con reencuentros después de muchos años, con el culo dolorido de tantas horas de Dakota… Incluso con la (in)esperada aparición, en la jungla que envuelve la base, de un cachorro humano al que muy pronto habrá que empezar a enseñar a pilotar.
Todo ello para excusar la inexcusable ausencia de este blog. Todo para comentar que a ver si esta semana nos vamos poniendo al día.
Algunas fotos de los diversos eventos – o no – tomadas durante estos días de ausencia (2011).
                                             
Dos setmanes boges. Amb continus vols a la recerca de possibles missions. Amb retalls de velles aventures ací i allà, pel gaudiment dels seguidors de The Company. Amb anades i vingudes, amb rencontres després del molts anys, amb el cul dolorit per tantes hores de Dakota... Fins i tot, amb la (in)esperada aparició, a la jungla que envolta la base, d’un cadell humà al que molt prompte haurem de començar a ensenyar a pilotar.
Tot allò per excusar la inexcusable absència d’aquest blog. Tot per comentar que a vorer si aquesta setmana ens anem posant al dia.
Algunes fotos dels diversos esdeveniments – o no – presses durant aquestos dies d’absència (2011).

1 comentario:

Unknown dijo...

Quina passada de foto!!!