La vida. Para mí, no hacen falta más palabras.
Marruecos (2009).
La vida. Per mi, no fan falta més paraules.
Marroc (2009).
Alguien me ha pasado el enlace. Recordando aquel macro proyecto que nos ocupó año y medio de nuestras vidas.
Desfiles de los bandos cristiano y moro en el 2008. Fue el año en el que se encuadró la propuesta "Cruïlla de Cors".
Algú m’ha passat l’enllaç. Recordant aquell macro projecte que ens ocupà any i mig de les nostres vides.
Desfilades dels bàndols cristià i moro al 2008. Fou l'any al que s'enquadrà la proposta "Cruïlla de Cors".
Con este peculiar nombre se denomina, desde las agencias de medios, a los antiguos pasquines. Fueron miles y con distintos mensajes, los que lanzamos desde nuestros “Dakota” al cielo de la Europa ocupada.
Distintos modelo de flyer para la promoción de “Eiximenis, el viatger de les mil paraules”. Divertida propuesta de mis amigos de “La Dependent” y en la que he aportado mi granito de arena (2009).
Tendrá gira por todo el país el próximo año.
Amb este peculiar nom es denomina, des de les agències de medis, als antics pasquins. Foren milers i amb diversos missatges, els que llançarem des de nostres “Dakota” al cel de l’Europa ocupada.
Distints models de flyer per la promoció de “Eiximenis, el viatger de les mil paraules”. Divertida proposta dels meus amics de “La Dependent” i a la que he aportat el meu granet de sorra (2009).
Pasaron por Prickly Pear, una localidad cercana a la base, y aunque destinada a niños, su propuesta nos divirtió de lo lindo. Hasta el punto de que Dickerdin – nuestro viejo mecánico – tuvo que ser atendido de una luxación de mandíbula por el esfuerzo.
Merece la pena verlos.
Foto de un ensayo de “Eiximenis, el viatger de les mil paraules”. Míos son el texto y la imagen gráfica (2009).
Passaren per Prickly Pear, una localitat propera a la base, i encara que destinada a menuts, la seua proposta ens divertí un munt. Fins i tot Dickerdin – nostre vell mecànic – tingué que ser atès d’una luxació de mandíbula per l’esforç.
Mereix la pena veure’ls.