Datos personales/Dades personals

jueves, 4 de julio de 2013

Yo sí sé quién mató a Kennedy



Pero claro, para mí, para mi fuero interno. Sin pruebas ni “Garganta Profunda” que me lo confirme. Como sé buena parte de lo que Rajoy & Co. conocen sobre los manejos de Bárcenas. También sobre los banqueros y el entramado que montaron para joder a los de siempre. Y Camps y la trama Gurtel – que se extiende más que el petróleo del Exxon Valdez -. Y, en su momento, González – mister X - y los suyos con el GAL… Porque al final uno lleva tiempo caído del guindo. Y va cumpliendo años, y todo aquello de que la realidad supera a la ficción – eso sí, sin el menor glamour – es más que cierto. Y acabas viendo en sus caras, en sus formas, en sus evasivas, en sus respuestas, que están metidos en el fango hasta las cejas, y que mienten más que respiran con el fin de salvar el culo cuando hay amenaza de ligarlos.

¿Pruebas? Ninguna. Pero son - presuntos – culpables de aquí a Vladivostok. Otra cosa es que alguno de estos pague, que yo – ojalá me equivoque - digo que no.

Ya lo contaba Robespierre; “El poder corrompe y el poder absoluto corrompe absolutamente”. Y es que al final, los poderosos se mueven, ahora y siempre, desde la mentira, el engaño y el enredo con el único fin de perpetuarse en una vida cómoda a expensas de los más débiles.



Y sobre enredos nadie sabe más que Muñoz Seca, que elevó estos a la categoría de arte. Cartel para “La Venganza de Don Mendo” (2013).

  

Però clar, per mi, en el meu fur intern. Sense proves ni “Garganta Profunda” que m’ho confirme. Com sé bona part del que Rajoy & Co. coneixen al voltant dels maneigs del Bárcenas. També al voltant dels banquers i l’entramat que muntaren per fotre als de sempre. I Camps i la trama Gurtel - que s’estén més que el petroli de l’Exxon Valdez -. I al seu moment, González – Mister X - i els seus amb el GAL... Perquè a la fi un porta temps caigut de la figuera. I va complint anys, i tot allò de que la realitat supera a la ficció – això sí, sense el menor glamour – és més que cert. I acabes veient a les seues cares, a les seues formes, a les evasives, a les respostes, que estan clavats al fang fins les celles, i que menteixen més que respiren en tal de salvar el cul quan hi ha amenaça d’agafar-los.         

Proves? Cap ni mitja. Però son – presumptes – culpables d’ací a Vladivostok. Altra cosa és que algun d’aquestos pague que jo – tant de bo m’equivoque! – dic que no.  

Ja ho contava el Robespierre; “El poder corrompeix i el poder absolut corrompeix absolutament”. I és que a la fi, els poderosos es mouen, ara i sempre, des de la mentida, l’engany, i l’embolic amb l’únic fi de perpetuar-se a una vida còmoda a expenses dels més dèbils.
I al voltant d’embolics ningú sap més que Muñoz Seca, que va elevar aquestos a la categoria d’art. Cartell per “La Venganza de Don Mendo” (2013).

No hay comentarios: