Datos personales/Dades personals

martes, 25 de febrero de 2014

Es hora de repoblar…

Este próximo domingo es el día del árbol. Yo no soy ningún paradigma de la defensa de la Naturaleza. Para mí está ahí y es suficiente. La disfruto en contadas ocasiones, por pereza seguramente, pero cuando salgo a dar un paseo por el monte – trekking lo llaman los modernos – siento una libertad muy distinta a la que gozo en mis días en el estudio.
Aún y con todo, no dejo de reconocer la inmensa tarea que los ecologistas realizan como una especia de Pepito Grillo de la sociedad, y aplaudo a rabiar cuando las decisiones de los jueces les dan la razón frente a los intereses de los poderosos que piensan que todo es suyo. 
Cartel para el día del árbol (2014).
  
Aquest proper diumenge és el dia del arbre. Jo no sóc cap paradigma de la defensa de la Natura. Per mi està aquí i és prou. Gaudeix d’ella en contades ocasions, per peresa segurament, però quan eix a fer un passeig per la serra – trekking diuen els moderns – trobe una llibertat molt distinta a la que em complau els meus dies a l’estudi.
Encara així, no deixe de reconèixer la immensa tasca que els ecologistes fan com una mena de Pepito Grillo de la societat, i aplaudeix d’allò més quan les decisions dels jutges els donen la raó front als interessos dels poderosos que pensen que tot és seu.
Cartell pel dia del arbre (2014).

No hay comentarios: