Datos personales/Dades personals

jueves, 19 de junio de 2008

Atomium


También sobre la vieja Europa he realizado vuelos comerciales. Más en el pasado que en el presente - por aquello de que me pesan las grandes ciudades -. Además, desde hace unos años, y con la presencia de la globalización estética que – también - vivimos, numerosos barrios de estas grandes urbes comienzan a parecerse demasiado entre si, y tan solo los rótulos comerciales permiten distinguirlas unas de otras.

El famoso Atomiun belga fotografiado, como es mi costumbre, en pleno descenso de mi Dakota. Modesto homenaje a Werner Bischof. (Hacia el 2003).

També al damunt de la vella Europa he realitzat vols comercials. Més al passat que al present – per allò de que em pesen les grans ciutats – A més, des de fa un anys, i amb la presència de la globalització estètica que - també - vivim, nombrosos barris d’aquestes grans urbs es comencen a semblar massa entre si, i tan sols els rètols comercials permeten distingir-les unes d’altres.

El famós Atomium belga fotografiat, com és la meua costum, en ple descens del meu Dakota. Modest homenatge a Werner Bischof. (Cap al 2003).

No hay comentarios: