Datos personales/Dades personals

martes, 6 de abril de 2010

Reirse de uno mismo

Yo lo hago. Casi siempre. No es gran cosa, no tiene mérito, solo me miro y veo que doy juego. Tengo miles de defectos y ellos permiten, a cualquiera que dedique algo de tiempo a observar, afilar el bisturí y diseccionarme sin pudor. Así que, me adelanto y me despiezo yo mismo. No llego a los extremos de los tebeos de Joe Matt – no creáis, lo he intentado, pero tengo demasiada vergüenza y demasiado poco talento -, pero me vale para no andar por ahí crecidito y de artistilla, que los hay, y muchos, y se dan cada batacazo...

Pues eso, imitadme que es muy sano – ya estoy queriendo ser ejemplo, ¿lo veis? -.

Tira cómica inspirada en un sustito que viví (hacia 1987/1990).

Jo ho faig. Quasi sempre. No és gran cosa, no te mèrit, tan sols em mire i veig que done joc. Tinc milers de defectes i ells permeten, a qualsevol que dedique el mínim de temps a observar, esmolar el bisturí i diseccionar-me sense pudor. Així que, m’avance i em despese jo mateix. No aplegue a l’extrem dels tebeus de Joe Matt – no cregueu, ho he intentat, però tinc massa vergonya i massa poc talent -, però em val per no anar per aquí crescudet i d’artistilla, que hi ha, i molts, i es peguen cada trompada...

Doncs això, imiteu-me que és molt sa – ja estic volent ser ejemple, o veieu? -.

Tira còmica inspirada amb un sustet que vaig viure (cap a 1987/1990).

No hay comentarios: