Datos personales/Dades personals

miércoles, 28 de mayo de 2014

Centrarse

Tapadas las vías de agua que amenazaban con llevarme a pique, a la espera de alguna ligera cita que me permita cerrar por completo capítulos abiertos, es hora de centrarse.
Esta palabra, convertida en mi afán por multiplicarme en pura utopía, aparece de nuevo en mi vida. En los últimos tiempos, buenos amigos la han tenido en su boca en forma de consejo. Y mi intención es hacerles caso.
Desde ya mismo y hasta que llegue a buen puerto, no habrá otra opción en mis días que trabajar sobre ello… Solo que, verás como ahora viene la oferta de Disney a hacer saltar por los aires mis propósitos.
Dos novelas – ¿de verdad se había creído alguien lo de “centrarme”? -, una de ellas con dibujos y la otra solo letras, en marcha. “La herencia del mar” y “El 4208 de Mauthausen” (2013-2014).
  
Tapades les vies d’aigua que amenaçaven amb fer-me anar a pic, a l’espera d’alguna lleugera cita que em permeta tancar per complet capítols oberts, és hora de centrar-se.
Aquesta paraula, convertida al meu afany per multiplicar-me en pura utopia, apareix de nou a la meua vida. Als darrers temps, bons amics l’han tingut a la seua boca en forma de consell. Y la meua intenció és fer-los cas.
Des de ja mateix i fins que aplegue a bon port, no haurà altra opció als meus dies que treballar al voltant d’allò... Sols que, ja veuràs com ara ve l’oferta de Disney a fer saltar pels aires els meus propòsits.

Dos novel·les – De veres s’havia cregut algú el de centrar-me? -, una d’elles amb dibuixos i l’altra sols amb lletres, en marxa. “La herencia del mar” i “El 4208 de Mauthausen” (2013-2014).

No hay comentarios: