Datos personales/Dades personals

viernes, 5 de septiembre de 2014

Dos gotas de agua suspendidas en la lluvia

Quisiera escribir, quisiera dibujar, quisiera pintar, expresarme de algún modo… pero nada fluye. Una profunda pena instalada en mi interior lo impide.
Y ya sé, la vida sigue, el mundo no deja de girar, no hay otra que apretar los dientes… pero ninguno de estos tópicos me aparta de esa tristeza invasora.
Para el que cree, quizás, hay algo más. Afortunados ellos. A mí solo me queda aferrarme a la poética del bereber El Raisuni en “El viento y el león”; volveremos a encontrarnos cuando ambos seamos dos gotas de agua suspendidos en la lluvia.
Hasta pronto, papá.
  
Vulguès escriure, vulguès dibuixar, vulguès pintar, expressar-me d‘alguna forma... però res flueix. Una profunda pena instal·lada al meu interior ho impedeix.
I ja sé, la vida segueix, el món no deixa de rodar, no hi ha altra que estrènyer les dents... però cap d’aquestos tòpics m’aparta d’eixa tristor invasora.
Pel que creu, tal volta, quede alguna cosa més. Afortunats ells. A mi tan sols em queda aferrar-me a la poètica del berber El Raisuni a “El viento y el león”; tornarem a trobar-se quan ambdós siguem dues gotes d’aigua suspeses a la pluja.
Fins prompte papà.

4 comentarios:

RUBEN dijo...

Res pot omplir el buit que deixen, pero cuan pasa el temps, molt, el donaràs compte de que continuen vius. En el nostre record, per tot allò de bo, molt, que van fer per nosaltres, mai moriràn. Un fort abraç, Jordi.

Anónimo dijo...


Ningún tópico te quitará la pena. La llave que buscas está dentro de ti, tarde o temprano la encontrarás.

Que ya hayas escrito aquí, es un paso importante.

Jordi Peidro dijo...

Ruben, és clar el que dius i jo, quan sóc capaç d'allunyarme una mica , també ho veig. El pas del temps és la clau per que tot agafe de nou el seu lloc.
Si ets el Ruben que imagine, tens el pes de l'experiència de la teua part.

Jordi Peidro dijo...

Amiga/o anónima/o, yo también creo que es un pequeño paso. Menor del que desearía pero al menos el primero.
Gracias por tus consejos.