Datos personales/Dades personals

viernes, 30 de mayo de 2014

En la prensa...


Primeras reacciones, de una amable periodista, al estreno de ayer mismo... Aquí.
Sr. Lletraferida 2.0 (2013-14).


Primeres reaccions, d'una amable periodista, a l'estrena d'ahir mateix... Ací.
Sr. Lletraferida 2.0 (2013-14).

miércoles, 28 de mayo de 2014

Centrarse

Tapadas las vías de agua que amenazaban con llevarme a pique, a la espera de alguna ligera cita que me permita cerrar por completo capítulos abiertos, es hora de centrarse.
Esta palabra, convertida en mi afán por multiplicarme en pura utopía, aparece de nuevo en mi vida. En los últimos tiempos, buenos amigos la han tenido en su boca en forma de consejo. Y mi intención es hacerles caso.
Desde ya mismo y hasta que llegue a buen puerto, no habrá otra opción en mis días que trabajar sobre ello… Solo que, verás como ahora viene la oferta de Disney a hacer saltar por los aires mis propósitos.
Dos novelas – ¿de verdad se había creído alguien lo de “centrarme”? -, una de ellas con dibujos y la otra solo letras, en marcha. “La herencia del mar” y “El 4208 de Mauthausen” (2013-2014).
  
Tapades les vies d’aigua que amenaçaven amb fer-me anar a pic, a l’espera d’alguna lleugera cita que em permeta tancar per complet capítols oberts, és hora de centrar-se.
Aquesta paraula, convertida al meu afany per multiplicar-me en pura utopia, apareix de nou a la meua vida. Als darrers temps, bons amics l’han tingut a la seua boca en forma de consell. Y la meua intenció és fer-los cas.
Des de ja mateix i fins que aplegue a bon port, no haurà altra opció als meus dies que treballar al voltant d’allò... Sols que, ja veuràs com ara ve l’oferta de Disney a fer saltar pels aires els meus propòsits.

Dos novel·les – De veres s’havia cregut algú el de centrar-me? -, una d’elles amb dibuixos i l’altra sols amb lletres, en marxa. “La herencia del mar” i “El 4208 de Mauthausen” (2013-2014).

jueves, 15 de mayo de 2014

Más consejos en favor de la Madre Naturaleza




En este camino emprendido para proteger la naturaleza - y en particular el entorno de la base - llegamos a la segunda entrega. Didáctico pero ameno - al menos es lo que se desea - pretendemos llegar tanto a los más pequeños como a aquellos que ya peinan canas o, como este austero piloto,  ni siquiera eso.
Folleto en formato tebeo de educación medio ambiental (2014).

A aquest camí mamprès per protegir la natura - i en particular l'entorn de la base - apleguem a la segona entrega. Didàctic però amé - al menys és el que es desitja - pretenem aplegar tant als més menuts con a aquells que ja pentinen canes o, com aquest auster pilot, ni tan sols això.

Fullet en format de tebeo d'educació medi ambiental (2014).

lunes, 12 de mayo de 2014

Cien mil frentes de combate...






Acosado por todas partes, con cien mil frentes abiertos y días de una única y divertida escaramuza que permitieron la entrada de aire fresco en la base. Con la sensación de ganar pequeñas batallas pero también de ir perdiendo una guerra que llevo demasiado tiempo anhelando... 
Así andamos, y ello es lo que nos ha hecho permanecer tanto tiempo - casi mes y medio - apartado de sus pantallas.
Pero aquí estamos, vivos aunque pálidos, con ganas de seguir dando guerra.
A la que cierre algunas misiones que se están prolongando más de lo previsto, me meto de lleno en ello. Que ahí, desde la mesa vecina, ciento cuarenta páginas esbozadas suplican llegar a buen puerto.
Tematización, diseño de boxers, cartelería, ilustraciones para cuaderno pedagógico, logotipos, diseño conceptual... (2014).
  
Acaçat per tot arreu, amb cent mil fronts oberts i dies d'una única i divertida escaramussa que varen permetre l’entrada d’aire fresc a la base. Amb la sensació de guanyar petites batalles però també, d’anar perdent una guerra que porte massa temps anhelant...
Així anem, i allò és el que ens ha fet romandre tant de temps – quasi mes i mig – apartat de les seues pantalles.
Però ací estem, vius encara que pàl·lids, amb ganes de seguir donant guerra.
A la que tamque algunes missions que s’estan prolongant més del previst, em clave de ple a allò. Que aquí, des de la taula veïna, cent quaranta pàgines esbossades supliquen aplegar a bon port.
Tematització, disseny de bòxers, cartelleria, il·lustracions per quadern didàctic, logotips, disseny conceptual... (2014).