Datos personales/Dades personals

martes, 5 de abril de 2011

Love time?

La Glorieta
Lámina 22,5x44cm  15,00 €
Lámina 14,5x31cm 7,00
Que sí, que la primavera ya nos muestra todo su poderío, y granos, alergias y pieles blanco nuclear aparecen por doquier. Eso es indiscutible, pero lo que yo digo es que, a pesar de todos los tópicos que vinculan la aparición del amor en su faceta más efervescente a esta estación, yo nunca sufrí de ese mal en estos meses, ni vi que el porcentaje general sufriese cambios notables.
Otra cosa es que yo siga enamorándome esas tres veces diarias que, desde el uno de enero, me propuse. Y, créanme, voy cumpliendo sin apenas dificultad, tan solo abriendo bien los ojos a todo cuanto se cuece a mí alrededor.
Nueva lámina de la serie “El ojo de Robert Capa” (2011).  

Que sí, que la primavera ja ens mostra tot el seu poder, i granets, al·lèrgies i pells blanc nuclear, apareixen per tot arreu. Això és indiscutible, però el que jo dic és que, a pesar de tots els tòpics que vinculen l’aparició del amor a la seua faceta més efervescent a aquesta estació, jo mai vaig sofrir d’aquest mal durant aquestos mesos, ni vaig vorer que el percentatge general patira canvis notables.
Altra cosa és que jo segueixca enamorant-me eixes tres vegades diàries que, des del ú de gener, em vaig proposar. I, creguen-me, vaig complint sense a penes dificultats, tan sols obrint be els ulls a tot el que es cou davant els meus ulls.
Nova làmina de la sèrie “L’ull de Robert Capa” (2011).

2 comentarios:

Anónimo dijo...

hay que seguir enamorandonos (:

Jordi Peidro dijo...

Y tanto. Por toda la eternidad. Es lo que nos mantiene vivos. :)