Datos personales/Dades personals

viernes, 13 de julio de 2012

Dante trae su infierno a las puertas de la base











Avionetas, rotores de helicóptero, incluso el carraspeo del viejo Dakota, saturan el sonido del alba. El infierno está a pocos kilómetros de la base y un grupo de héroes se apresta a extinguirlo.
Mientras, a más distancia, la jauría de bastardos sigue a la suya, y en su afán por destruir un país, se aplican, jaleados por las rameras, tanto da a golpe de recorte como con métodos mafiosos, con el único objetivo de su enriquecimiento personal.

Y en mi fuero interno, ahí donde ahora mismo noto como la rabia me reconcome, ya hace tiempo que salta una pregunta. ¿Hasta cuando vas a permanecer impasible?
  
Avionetes, rotors d’helicòpter, fins i tot la raspera del vell Dakota, saturen el so de l’alba. El infern està a pocs kilòmetres de la base i un grup d’herois s’apresten a extingir-lo.
Mentre, a més distància, la gossada de bastards segueix a la seua, i al seua afany per destruir un país, s’apliquen, aclamats per les rameres, tant els val a cop de retall com amb mètodes mafiosos, amb l’únic objectiu del seu enriquiment personal.

I al meu for intern, aquí on ara mateix note com la ràbia em menja les entranyes, ja fa temps que balla una pregunta. Fins quan vas a romandre impassible?     

No hay comentarios: