Datos personales/Dades personals

miércoles, 12 de diciembre de 2007

Acoso sexual en la Iglesia

En uno de mis vuelos por el mundo, me encontré de frente con una “curiosa” noticia. Algunos altos cargos de la iglesia habían pedido a monjas, favores sexuales a cambio de su ascenso en el escalafón celestial. Con ello, todo el asunto del celibato y demás mandangas saltaba por los aires. No es que yo esté de acuerdo con la abstinencia sexual por decreto para nadie, pero me gusta mucho menos que se predique una cosa y se ponga en práctica otra. Y menos aún todavía que se obligue a alguien a ir donde no quiere ir.

Como en estos asuntos, los religiosos – de todo el orden jerárquico – saltan a las noticias una y otra vez – además de todas las ocasiones en que se tapan los desmanes – decidí investigar qué es lo que sucedía. Esta fue una de mis más memorables aventuras que hasta ahora no ha sido publicada.

Os dejo con una hipotética portada que apareció en la revista Imatges (hacia el 2001).


En un dels meus vols pel món, em vaig trobar cara a cara amb una “curiosa” noticia. Alguns alts càrrecs de l’església havien demanat a monjes, favors sexuals a canvi del seu ascens al escalafó celestial. Amb açò, tot l’assumpte del celibat i altres mandangues saltava pels aires. No es que jo estiga d’acord amb l’abstinència sexual per decret per a ningú, però m’agrada molt menys que es predique una cosa i es pose en pràctica un altra. I menys encara que s’obligue a algú a anar on no vol anar.

Com en aquestos assumptes, els religiosos – de tot l’ordre jeràrquic – salten una i altra vegada a les noticies – a més de en totes les ocasions que es tapen els excessos – decidí investigar que és el que passava. Aquesta fou una de les més memorables aventures que vaig viure. Aventura que fins ara permaneix inèdita.

Us deixe amb una hipotètica portada que aparegué a la revista Imatges (cap al 2001).

No hay comentarios: