Datos personales/Dades personals

martes, 18 de mayo de 2010

Nuestro “Ágora”





No había visto hasta hace poco, la última película de Amenábar – no sabéis lo que tardan en llegar a este recóndito lugar del Pacífico algunos estrenos cinematográficos -.

Una vez visionada, algo llama, y mucho, mi atención. La película apela en muchas ocasiones, a través de los parlamentos de diversos personajes, a que, entre confesos de distintas religiones, hay más cosas que nos unen de las que nos separan. Y este contemporáneo mensaje, captó mi interés porque justo en la época en que el director y su guionista ponían en pie la arquitectura de su historia, en otro lugar del globo, un grupo de entusiastas apelábamos, exactamente, a la misma frase como sustrato de la “película” que estábamos llevando a cabo.

Estas conexiones, siempre, me llevan a pensar que, algunas veces en mi vida, no demasiadas, he estado en el camino adecuado.

Ilustraciones para los cuentos “Yazid, l’amant de la Mitja Lluna” y “Sigfrid, el pacificador de la Creu” dentro del proyecto conjunto “Cruïlla de Cors” (2007/2008).


No havia vist fins fa poc, la darrera pel·lícula d’Amenábar – no sabeu el que tarden en aplegar a aquest recòndit lloc del Pacífic algunes estrenes cinematogràfiques -.

Una vegada visionada, una cosa crida, i molt, la meua atenció. La pel·lícula apel·la en moltes ocasions, mitjançant els parlaments de diversos personatges, a que, entre confessos de distintes religions, hi ha més coses que ens uneixen de les que ens separen. I aquest contemporani missatge, captà el meu interès perquè just a l’època que el director i el seu guionista posaven en peu la arquitectura de la seua història, a altre lloc del globus, un grup d’entusiastes, apel·làvem, exactament, a la mateixa frase com substrat de la “pel·lícula” que estavem duent a terme.

Aquestes connexions, sempre, em porten a pensar que, algunes vegades de la meua vida, no massa, he estat al camí escaient.

Il·lustracions pels contes “Yazid, l’amant de la Mitja Lluna” i “Sigfrid, el pacificador de la Creu” dintre del projecte conjunt “Cruïlla de Cors” (2007/2008).

No hay comentarios: