Datos personales/Dades personals

miércoles, 5 de mayo de 2010

Desconfía...


Los hay que ahí siguen, pasen las legislaturas que pasen, cambien o no sus jefes de filas. Mantienen un puesto vitalicio aunque el sistema no lo contemple. Y lo consiguen porque, aún siendo un elemento molesto, inútil, incluso perjudicial para la sociedad a la que representa, su no presencia en las listas, resultaría terriblemente demoledora para algunos de sus cabecillas.

Y, entre risas y veras preguntas, en reuniones informales, fuera del ámbito de la Stasi, “¿Por qué sigue este tipo en las listas?” y te responden muy serios “Si lo largamos de aquí, con lo que sabe, hunde el partido”.

Así que mucho mejor para ellos, que estos guarden su “mierda”, que no se les ocurra abrir la boca, y que sigamos pagándoles el sueldo entre todos para que las cosas sigan como están. Y están como están, lo recuerdo, más que nada por si alguien se ha despistado.

Y esta vez hablo de todos los bandos.

Así nos va.

Tinta para ilustración encargada por Asociación de vecinos (aprox. 1989).


Els hi ha aquí segueixen, passen les legislatures que passen, canvien o no els seus caps de files. Mantenen un lloc vitalici encara que el sistema no ho contemple. I ho aconsegueixen perquè, encara sent un element molest, inútil, fins i tot perjudicial per la societat que representa, la seua no presència a les llistes, resultaria terriblement demolidora per alguns dels seus capitosts.

I, entre riallades i veres preguntes, en reunions informals, fora de l’àmbit de la Stasi, “Per què segueix aquest tipus a les llistes?” i et responen molt seriosos “Si se’l traiem de damunt, amb el que sap, enfonsa el partit”.

Així que molt millor per ells, que aquestos guarden la seua “merda”, que no se’ls passe pel cap obrir la boca, i que seguim pagant-los el sou entre tots per que les coses continuen com estan. I estan com estan, ho recorde, més que res per si algú s’ha despistat.

I aquesta vegada parle de tots els bàndols.

Així ens va.

Tinta per il·lustració encarregada per Associació de Veïns (aprox. 1989).

1 comentario:

Anónimo dijo...

Muy lindo blog! te invito a que pases por el mio!!! Si te haces seguidor, participas de los sorteos por premios.
clarasojo.blogspot.com