Datos personales/Dades personals

domingo, 26 de septiembre de 2010

"Yes, minister"+"Mr.Bean"=Zp


Problemas con una misión altamente compleja y con escaso tiempo para su consecución, han llevado a la imagen de este post, a aparecer dos días antes de que lo escribiera.

Pero obviemos la retórica justificadora y vamos con el tema del título. No me cae mal, que conste, nunca lo he votado, es cierto – cosas de tener la base en tan recóndito lugar –, pero me parecía una alternativa – y eso ya era mucho, visto los tiempos que vivimos –. Y más pronto que tarde, todo salta por los aires. Sus discursos parecen sacados de la mítica serie inglesa que retrataba su clase política, y sus gestos – impagable saltando junto a la selección de fútbol en su celebración – lo han convertido en el perfecto clon de Rowan Atkinson en su más celebrado papel. Y que esto es lo que tenemos, pero lo que aparece en el horizonte, ni de lejos parece mejor.

Reciclado de elementos diversos para un gag utilizado en participaciones de la clásica lotería de Navidad (2010).

Problemes amb una missió, altament complexa i amb escàs temps per la seua consecució, han portat a la imatge d’aquest post, a aparèixer dos dies abans de que l’escrigués.

Però obviem la retòrica justificadora i anem amb el tema del títol. No em cau malament, que conste, mai l’he votat, és cert – coses de tenir la base a tan recòndit lloc – però em semblava una alternativa – i açò ja era molt, vist els temps que vivim -. I més prompte que tard, tot salta pels aires. Els seus discursos semblen trets de la mítica sèrie anglesa que retratava la seua clase política, i els seus gestos – impagable saltant junt a la selecció de futbol a la seua celebració – l’han convertit en el perfecte clon de Rowan Atkinson al seu paper més celebrat. I que a´`o és el que tenim, però el que apareix a l’horitzó, ni de lluny sembla millor.

Reciclat d’elements diversos per un gag utilitzat a les participacions de la clàssica loteria de Nadal (2010).

No hay comentarios: