Datos personales/Dades personals

martes, 7 de diciembre de 2010

Ave Fénix


No sé si seré capaz de conseguir que en breve espacio de tiempo la Melchor Mombo Company tenga un aspecto distinto a la parte más recóndita del zoco de Marrakech a la que ahora se asemeja. Y debería conseguirlo pues se inician misiones, alguna avanzada aquí por mí, otra – me dicen – que por la prensa, y alguna más que tengo en la recámara y de la que pronto hablaré en estas páginas.

Sea como sea, sigo sacando escombros, desenterrando incunables, y luchando contra una nube de polvo que deja a la de Islandia en poco más que una broma.

Seguiremos informando.

Esbozos recuperados de las entrañas de la base (hacia 1987).

No sé si serè capaç d’aconseguir que en breu espai de temps la Melchor Mombo Company tinga un aspecte distint a la part més recòndita del soc de Marrakech a que ara es sembla. I deuria aconseguir-ho doncs s’inicien missions, alguna avançada ací per mi, altra – em diuen – per la premsa, i alguna més que tinc a la recambra i de la que prompte parlaré a aquestes pàgines.

Siga com siga, continue traient enderrocs, desenterrant incunables, i lluitant contra un núvol de pols que deixa a la de Islàndia en poc més que una broma.

Seguirem informant.

Esbossos recuperats de les entranyes de la base (cap a 1987).

No hay comentarios: