Datos personales/Dades personals

jueves, 18 de febrero de 2010

Venderse



Desde la acepción noble del término – si es que la tiene – puedo asegurar que nunca he sabido hacerlo. Aunque ahora mis balbuceos lo aparenten, que no os engañen, soy muy torpe para estas cosas y se han de alinear los astros para que pueda articular un discurso coherente en este sentido.

Por el contrario no me cuesta nada hacerlo con el trabajo de otros. En este caso, además, hay parte de mí en el proyecto, con lo cual me ejercito en esta disciplina, que tanto se valora desde su parcela crematística y tan poco desde su faceta de puro arte.

Díptico para “Eiximenis, el viatger de les mil paraules” (2009-10). Producción teatral de La Dependent para niños, que disfrutan igualmente los adultos. ¡Y solo dura cincuenta y cinco minutos! ¿Qué más se puede pedir?

Aquí se irán actualizando teatros y fechas de representación para los que estéis interesados.

Des de l’acepció noble del terme – si és que la te – puc assegurar que mai ho he sabut fer. Encara que ara els meus balbotejos ho aparenten, que no us enganyen, sóc molt desmanyotat per estes coses i s’han d’alinear els astres per que puga articular un discurs coherent en este sentit.

Pel contrari no em costa res fer-ho amb el treball d’altres. En este cas, a més, hi ha part meua al projecte, amb el que aprofite per exercitar-me a esta disciplina, que tant es valora a la seua parcel·la crematística i tan poc des de la seua faceta de pur art.

Díptic per “Eiximenis, el viatger de les mil paraules” (2009-10). Producció teatral de La Dependent per menuts, que gaudixen igualment els adults. I tan sols dura cinquanta cinc minuts! Què més es pot demanar?

Ací s’aniran actualitzant teatres i dades de representació pels que estigueu interessats.