Datos personales/Dades personals

miércoles, 25 de enero de 2012

La nuit de la clandestinité (BD)


Probar, equivocarse, pensar qué se ha hecho mal, rectificar, volver a probar, volver a equivocarse, volver a… avanzar. De eso se compone la vida, sin más. Y la mía, especialmente.
En el 2006 “La nit dels clandestins” era un proyecto de serie, finalista de un concurso de ideas, que la televisión que lo convocó, tuvo en cuenta pero que, a la postre y por motivos escasamente sólidos, quedó en nada. Después – en 2008 creo - fue un proyecto de miniserie que despertó cierto interés que acabó diluyéndose. Me gustaría pensar que comenzó a convertirse en novela en 2010, por aquello de los años pares, pero nadie en la base lo recuerda bien. Sí hay datos de que a finales de 2011, sobrevuela la Melchor Mombo Co. la idea de que, realmente, en lo que debe convertirse es en un tebeo. Y en eso, entre otras cien mil cosas, estoy, en este inicio de 2012.
Pruebas de color en media página (6A) de “La nuit de la clandestinité” (2012). Proyecto para presentar en Francia.
  
Provar, equivocar-se. Pensar què s’ha fet malament, rectificar, tornar a provar, tornar a equivocar-se. Tornar a... avançar. D’això és composa la vida, sense més. I la meua, especialment.
Al 2006 “La nit dels clandestins” fou un projecte de sèrie, finalista a un concurs d’idees, que la televisió que el convocà, va tenir en compte però que, a la fi i per motius escassament sòlids, quedà en res. Després – a 2008 crec – fou un projecte de minisèrie que despertà cert interès que acaba diluint-se. M’agradaria pensar que començà a convertir-se en novel·la al 2010, per allò dels anys pars, però ningú a la base ho recorda bé. Si hi ha dades de que a finals de 2011, sobrevola la Melchor Mombo Co. La idea de que, realment, en el que deu convertir-se es en un tebeo. I en açò, entre altres cent mil coses, estic, a aquest inici de 2012.
Proba de color en mitja `pàgina (6A) de “la nuit de la clandestinité” (2012). Projecte per presentar a França. 

No hay comentarios: