Datos personales/Dades personals

viernes, 2 de octubre de 2009

Corrupción popular


Que los poderosos - generalmente reaccionarios - se ayudan de prácticas muy, muy turbias para alcanzar ese status y amasar sus fortunas, no es cosa de ahora. Que Valencia es tierra muy dada a esas prácticas, tampoco es que sea muy reciente.

¿Por qué pues, me molesta tanto todo lo que está sucediendo en los últimos tiempos? – y hablo desde la nefasta era faraónica del cartagenero – Y sobre todo, ¿por qué llega esa molestia hasta esta recóndita base de los Territorios Británicos de Ultramar?

La respuesta se va dibujando de forma paulatina en mi mente.

Al menos el jodido Eduardo, hacia gala de su aspecto “macarra”, ladrón y proxeneta. Y se dedicaba a todo eso en cuerpo y alma – todavía lo recuerdan en numerosos prostíbulos de China-.

Pero es que el beatífico Francesc, tiene el repugnante aspecto de los obispos y cardenales que indican, el camino del cielo, con su miembro viril, más o menos erecto, en cualquier orificio novicio que se les ponga a tiro.

¿se me nota mucho que no puedo con él…?


Ilustración para un proyecto sobre la familia Borja (2009).



Que els poderosos – generalment reaccionaris – s’ajuden de pràctiques molt, molt tèrbols per abastar eixe status i amassar les seues fortunes, no és cosa d’ara. Que València es terra molt donada a eixes pràctiques, tampoc és que siga molt recent.

Per què doncs, em molesta tant tot el que està succeint als darrers temps? – i parle des de la nefasta era faraònica del cartagener – I per damunt de tot, per què aplega eixa molèstia fins esta recòndita base dels Territoris Britànics d’Ultramar?

La resposta es dibuixa de forma gradual a la meua ment.

Al menys el maleït Eduardo, feia gala dels seu aspecte “macarra”, lladre i proxeneta. I es dedicava a tot allò en cos i ànima – encara el recorden a nombrosos prostíbuls de Xina -.

Però és que el beatífic Francesc, té el repugnant aspecte dels bisbes i cardenals que indiquen, el camí del cel, amb el seu membre viril, més o menys erecte, a qualsevol orifici novici que se’ls pose a tir.

Es nota molt que no puc amb ell?


Il·lustració per un projecte al voltant de la família Borja (2009).

No hay comentarios: