Datos personales/Dades personals

martes, 6 de octubre de 2009

Estoy pensando dejarme bigote…

…Aunque podría valer con cambiarme de sexo, o ir un poco más allá y, sin tocar mi físico, pasar por una ligera lobotomía y convertirme en “empresa amiga”. Y lo pienso porque empiezo a estar cansado de crear y crear proyectos, de parir y parir ideas y, de ver, con ojos como platos, el funcionamiento del mundo.

Que de cada diez salga uno – si las cosas van bien -, y a otros, por arrimarse a malos árboles que, sorprendentemente, proyectan buena sombra, por callar lo que saben sobre ciertos actos delictivos, por lamer salvas sean las partes sin hacerles ascos, no cesen de pillar y pillar…

Y que encima tenga que estar agradecido y sentirme afortunado por poder trabajar – casi - en pijama...

Menos mal que pronto me largo al desierto. A ver como funcionan allí las cosas.


Página de la nueva versión del proyecto “Al-Azraq”. Aún no estoy del todo contento con la parte gráfica, pero se acerca (2009).


PD: También reconozco que hay una parte que es culpa mía, pero de esta hablaré en el próximo post.



... Encara que podria valdre amb canviar-me de sexe, o anar una mica més enllà i, sense tocar el meu físic, passar per una lleugera lobotomia i convertir-me en “empresa amiga”. I ho pense perquè comence a estar cansat de crear i crear projectes, de parir i parir idees i, de vorer, amb ulls com a plats, el funcionament del món.

Que de cada deu en isca un- si les coses van be -, i a altres, per arrimar-se a mals arbres que, sorprenentment, projecten bona ombra, per callar el que saben de certs actes delictius, per llepar estàlvies siguen les parts sense fer ascos, no paren de pillar i pillar...

I que damunt tinga que estar agraït i sentir-me afortunat per poder treballar – quasi – en pijama...

Menys mal que prompte me’n vaig al desert. A vorer com funcionen allí les coses.


Pàgina de la nova versió del projecte “Al-Azraq”. Encara no estic content del tot amb la part gràfica, però s’apropa (2009).


PD: També reconec que hi ha una part que és culpa meua, però d’esta parlaré al proper post.

No hay comentarios: