Datos personales/Dades personals

viernes, 18 de noviembre de 2011

Decidiendo



Sin lugar a dudas, soy defensor de la democracia. Prueba de ello es que muchas de mis aventuras han tenido como soporte, la defensa de algunas de ellas frente a regímenes totalitarios.
Pero también hay un momento donde, ante el desastre perpetrado por los supuestos paladines de la misma, no hay más remedio que los sensatos adquiramos un papel preponderante en el establecimiento del nuevo poder y situemos allí a los sabios. Estos, de una vez por todas, deberán decidir en función de la mayoría y no en la de su propio futuro – el de muchos de los políticos actuales - y el de sus amplios bolsillos.
Este próximo domingo, los resultados de la mesa electoral cercana a la base, en la que actuaré como presidente - ¡insensatos -, obtendrá unos resultados absolutamente sorprendentes y muy, muy alejados de los que todas las fuerzas políticas esperan.
Avisados quedan.
Ilustración para campaña de educación cívica (alrededor de 1993).
  
Sense lloc a dubtes, sóc defensor de la democràcia. Proba d’allò és que moltes de les meues aventures han tingut com suport, la defensa d’algunes d’elles front a règims totalitaris.
Però també hi ha un moment on, davant el desastre perpetrat pels suposats paladins de la mateixa, no hi ha més remei que els sensats adquirim un paper preponderant a l’establiment del nou poder i situar aquí als savis. Aquestos, d’una vegada per totes, deuran decidir en funció de la majoria i no en la del seus propi futur – el de molts dels polítics actuals – i el de les seues amples butxaques.
Aquest proper diumenge, els resultats de la taula electoral propera a la base, a la que actuaré com a president – insensats -, obtindrà uns resultats absolutament sorprenents i molt, molt allunyats dels que totes les forces polítiques esperen.
Avisats queden.
Il·lustració per campanya d’educació cívica (cap al 1993).      

No hay comentarios: