Datos personales/Dades personals

miércoles, 9 de noviembre de 2011

Mayday! Mayday!!





Trabajos sin acabar por indefinición del cliente a la hora de cerrar etéreos flecos. Proyectos sin arrancar ante la eterna duda de “¿qué pasara el 20?”. “Novelas gráficas” sin avanzar por indefinición estilística. Scanner fuera de combate por no sé qué confabulación del “patch-exe”. Cobros pendientes por despreocupación del patrón de la base o por falta de liquidez de los arrendadores de vuelos. Dolor de espalda por las horas muertas a bordo del Dakota…
Una única esperanza en el horizonte; un premio multimillonario que me permita pasar los días tumbado boca abajo en la cama leyendo tebeos.
Bocetos de la serie “En busca infructuosa de un estilo”. Subidos, como últimamente, desde la cámara fotográfica (2011).  
  
Treballs sense acabar per indefinició del client al hora de tancar eteris flocs. Projectes sense arrancar davant l’etern dubte de “Què passarà el 20)?”. “Novel·les gràfiques” sense avançar per indefinició estilística. Escàner fora de combat per no sé quina confabulació del “patch-exe”. Cobraments pendents per despreocupació del patró de la base o falta de liquiditat dels arrendadors de vols. Mal d’esquena per les hores mortes a bord del Dakota...
Una única esperança al horitzó; un premi multimilionari que em permeta passar els dies tombat cap per avall al llit llegint tebeus.
Esbossos de la sèrie “A la recerca infructuosa d’un estil”. Pujats, com darrerament, des de la càmera fotogràfica (2011).

No hay comentarios: